Retururi, garantie

  • Puteti returna produsele prin curier in cel mult 14 zile calendaristice de la primirea lor:
    • Daca produsul prezinta defecte de fabricatie sau este neconform.
    • Daca alegerea facuta nu corespunde necesitatilor sau nu te multumeste. ATENTIE ! Produsele folosite nu pot fi returnate.
  • Returnarea produsului se va face in ambalajul original impreuna cu toate accesoriile primite. Produsul trebuie sa fie in stare noua, fara uzuri, zgarieturi, ciobituri, lovituri sau alte vicii cauzate de un soc extern. 
  • In cazul in care produsul returnat prezinta urme de folosire / uzura diferite de "ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionării" (Ordonanţă de urgenţă nr. 34/2014, art 14, paragraf 3) se va aplica o taxa de diminuare a valorii produsului. Aceasta taxa va fi justificata si comunicata dupa primirea returului.
  • Ne rezervam dreptul de a nu accepta in retur produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate si/sau cele care prezinta urme vizibile de uzura, folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, si/sau cele carora le lipsesc accesoriile.
  • Produsul/produsele returnate trebuie impachetate corespunzator pentru a fi protejate impotriva eventualelor deteriorari din timpul transportului care pot determina scaderea valorii returnate. Ambalajul original al produsului va fi protejat prin impachetarea intr-un ambalaj distinct. Pe ambalajul original sau pe produs nu se lipesc AWB-uri sau alte documente care ar putea sa afecteze starea produsului returnat.
  • Se foloseste acelasi tip de serviciu pentru transport cu care s-a facut expedierea (curier rapid, orice companie); nu vor fi acceptate retururile trimise prin Posta Romana sau ridicarile de la sediul firmelor de curierat.
  • Cazuri speciale:
    • Produsele cu norme speciale de igiena se pot returna doar daca sunt sigilate: WC mobil, lichid sanitar, hartie igienica, servetele etc (Ordonanţă de urgenţă nr. 34/2014, art 16, paragraf e)
    • Produsele cumparate la metru NU se accepta la retur (Ordonanţă de urgenţă nr. 34/2014, art 16, paragraf c)
    • ATENTIE !!! La corturile, pavilioanele, aparatori de vant desfacute din ambalajul original si folosite se va aplica o taxa de diminuare a valorii produsului justificata (Ordonanţă de urgenţă nr. 34/2014, art 14, paragraf 3)
  • Cum returnez un produs:
    • Trimiteti pe mail la contact@reycamping.ro" o cerere de retur specificand:
      • ID comanda (il gasiti in mail-ul de confirmare al comenzii)
      • Nume / prenume
      • Motivul returului
      • Contul in care se vor returna banii 
    • Dupa inregistrarea si aprobarea cererii de retur puteti organiza trimiterea coletului folosind platforma https://www.woot.ro/.sau orice serviciu de curierat rapid.  Adresa pentru trimiterea returului este:
      • Nutricult SRL, Bucuresti b-dul Theodor Pallady 287, tel 0722 154 666, in atentia Nutricult SRL
    • Dupa ce produsele au ajuns la noi si au fost verificate, vom vira contravaloarea produsului in contul indicat in termen de maxim 14 zile. In cazul in care este necesara diminuarea sumei returnate, te vom contacta privind justificarea, desfasurarea si finalizarea procesului.
    • Taxa de transport pentru returnarea produselor va fi suportata exclusiv de catre client (exceptie fac produsele neconforme)
    • ATENTIE !!! Nu se primesc retururi cu plata ramburs.
    • Conform OUG 34/2014 persoanele juridice nu intra in categoria consumatorilor, prin urmare Nutricult SRL isi rezerva dreptul de a refuza returul/retragerea din contract a persoanelor juridice in cazurile in care produsele comandate sunt conforme.

GARANTIA PRODUSELOR

  • Garantia produselor noastre este cea prevazuta de legislatia in vigoare: 2 ani pentru comenzile plasate pe persoana fizica si 1 an pentru comenzile plasate pe persoana juridica.
  • In cazul primirii produsului neconform sau defect, clientul are dreptul de a restabili conformitatea acestuia fara taxe suplimentare. Se poate exercita acest drept pe toata durata garantiei. Defectul sau neconformitatea trebuie sa fie semnalat in termen de 60 de zile de la descoperirea acestuia.
  • In caz de defecte vizibile si/sau piese lipsa ale produselor, ne puteti semnala acest lucru nu mai tarziu de 8 zile de la data livrarii coletului. In lipsa unei informari in caz de defecte vizibile si/sau piese lipsa ale produselor in termenul mai sus mentionat, Nutricult isi rezerva dreptul de a nu rambursa/inlocui produsul.