Retururi

  • Puteti returna produsele prin curier in cel mult 14 zile calendaristice de la primirea lor:
    • Daca produsul prezinta defecte de fabricatie sau este neconform.
    • Daca alegerea facuta nu corespunde necesitatilor sau nu te multumeste. In acest caz, contravaloarea transportului de retur se achita integral da catre cumparator. ATENTIE ! Produsele folosite nu pot fi returnate.
  • Returnarea produsului se va face in ambalajul original, impreuna cu toate accesoriile primite. Produsul trebuie sa fie in stare noua, fara uzuri, zgarieturi, ciobituri, lovituri sau alte vicii cauzate de un soc extern.
  • In cazul in care produsul returnat prezinta urme de folosire/uzura se va aplica o taxa de diminuare a valorii produsului. Aceasta taxa va fi comunicata dupa primirea returului.
  • Produsul/produsele returnate trebuie impachetate corespunzator pentru a fi protejate impotriva eventualelor deteriorari din timpul transportului
  • Se foloseste acelasi tip de serviciu pentru transport cu care s-a facut expedierea (curier rapid, orice companie); nu vor fi acceptate retururile trimise prin Posta Romana
  • Cazuri speciale:
    • Produsele cu norme speciale de igiena se pot returna doar daca sunt sigilate (lichid sanitar, hartie igienica, servetele etc)
    • Produsele cumparate la metru NU se accepta la retur
    • Pentru corturile desfacute din ambalajul original si testate se va aplica o taxa de diminuare a valorii produsului  
  • Cum returnez un produs:
    • Trimiteti la contact@reycamping.ro" o cerere de retur specificand:
      • ID comanda (il gasiti in mail-ul de confirmare al comenzii)
      • Nume / prenume
      • Motivul returului
      • Contul in care se vor returna banii 
    • Dupa inregistrarea si aprobarea cererii de retur puteti organiza trimiterea coletului prin orice serviciu de curierat rapid (puteti folosi platforma https://www.woot.ro/). Adresa pentru trimiterea returului este:
      • Nutricult SRL, Bucuresti b-dul Theodor Pallady 287, tel 0722 154 666, in atentia Cristian R 
    • Dupa ce produsele au ajuns la noi si au fost verificate te vom contacta privind desfasurarea si finalizarea procesului.
    • Taxa de transport pentru returnarea produselor va fi suportata exclusiv de catre client (exceptie fac produsele neconforme)